fredag 9 september 2011

Nu är jag äntligen färdig med min uppgift. Det har varit svettigt och minst sagt tidskrävande att få den i ordning. Men jag antar att jag kommer bli bättre och bättre på effektivt pluggande. Det är i alla fall min förhoppning.

Kvällen har spenderats i soffan med familjen och godisskålen framför idol. Den första delen är alltid roligast. Senare delen, när alla stajlats, mediatränats och övats till tusen, inte lika rolig. Vad är det som är meningen med att alla skall vara så mainstream? Jag gillar det inte! Vad jag dock gillar är att jag nu skall gå och lägga mig. Sune står just i detta ögonblick och stirrar på mig samtidigt som han gnäller för att påminna om att klockan är slagen för länge sen. Han vill ha sällskap! Så god natt och sov gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar