onsdag 26 oktober 2011

Jag väntar och drar mig..

Jag väntar fortfarande på bilderna från dagen när jag och Niklas gifte oss. Det ska bli så spännande att få se dem när de är klara!.. Känns som det var länge sedan vi gifte oss. Tiden går ju så fort. Den varma höstdagen känns avlägsen nu när snålblåst och dimma verkar vara här för att stanna. Hoppas, hoppas, hoppas att bilderna är klara snart!

Nu måste jag sätta igång med pluggandet. Har varit hemma halva dagen och inte kommit igång än.. Detta är en sådan dag då jag inte hittar kraften, inspirationen eller ens minsta uns av vilja till att göra något överhuvudtaget. Eller, nog skulle jag vilja göra något egentligen, men knappast är det något som jag borde. Helst skulle jag vilja ligga i soffan, äta choklad och läsa Allers Julmagasin. Det är livet det! Men nu måste jag istället förbereda mig inför morgondagens prov. Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar