måndag 31 oktober 2011

1 oktober 2011, En speciell dag!

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser på dessa bilder! Vi hade sådan tur med vädret den dagen. Det var nästan sommarvarmt i solen och vinden var ljum. Svägerska och svåger fotade oss i parken där vi brukar promenera och kasta boll med hundarna. Hela dagen blev så över förväntan. Lugn, enkel, kravlös och så ofantligt vacker! Vigsel i stadshuset och sedan mys med familjen hemma hos oss i lägenheten. En fantastisk dag helt enkelt!

Jag med min nu äkta man. Mannen i mitt liv! När jag träffade dig började livet..



Kärlek!

Min brudbukett.

Långbord hemma i vardagsrummet.

Bröllopstårtan! Frozen cheesecake.

3 kommentarer:

  1. Åh, så vackert! :) Och vilken underbar höstdag det var också. :)

    SvaraRadera
  2. Vilka superfina bilder!! Och superfint brudpar!!

    SvaraRadera